Sporo przedsiębiorstw planujących swój wzrost czerpie z usług agencji trudniących się owymi dziedzinami jak sprzedaż telefoniczna. Telemarketing okazuje się bardzo lubiana poprzez zarządców ponieważ pozwala na uzyskanie dużej ilości nabywców w relatywnie niedługim czasie. Sekretem produktu pod nazwą call center jest działający system CRM jaki:
- dba o stosunki z klientem;
- posiada rozbudowaną bazę podmiotów;
- reguluje procedury związane z podpisywaniem franczyzny.
Duże udogodnienie dla firm to jedno z dużej ilości opcji na jakie może opierać się manager dystrybucji. Na dzień dzisiejszy kilka spółek wynajmuje zatrudnionych call center na umowie|zasadzie} outsourcingu. Sprzedaż telefoniczna oferowany przez specjalistów zapewnia idealne rezultaty przy relatywnie niskiej cenie. Np przebitka w sytuacji pozyskania nabywcy przez call center to około 20 procent. Dlatego sprzedaż telefoniczna to w tej chwili podstawa dystrybucji.